lördag 17 november 2012

En bra lördag

Idag har vi tillbringat vår tid i staden köpndes fina gåvor! Imorgon skall vi på dop till finaste lillflickan i släkten och nästa lördag styr jag & J kosan till ett ståtligt bröllop i Lemland.
Har sedermera idag spenderat eurosar på sååå fina presenter (..som jag helst skulle vilja ha själv...!!! ;)) men jag kan ju inte visa bilder på dem nu naturligtvis. Därför kommer jag att fota allt ikväll och sätta tidsinställda inlägg som sedan visas när vi redan befinner oss på de olika eventsen!
So stay tuned! 
 
Ikväll ska jag scrappa ihop några kort till de olika eventen hade jag tänkt. Så känns det kanske lite bättre att jag idag på grund av tidsbrist missade en julkortvikarkurs hos ett scrapbookproffs som jag verkligen hade tänkt gå på.
 
A glimse:
 


 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar