fredag 23 november 2012

Förvänta er inga bilder

Jag är ju sannerligen inget datasnille. Just nu är jag så innerligt frustrerad på hela dator och internetgrejen så allt skulle få åka ut genom fönstret med glädje.
 
Sedan igår har internet på telefonen knackat & knagglat. Vem hade trott att det någonsin skulle uppröra mig- jag som aldrig ens skulle ha internet på mobilen!!!
 
Och nu när jag äntligen trixat igång telefonnätet kan jag mitt i allt inte ladda upp fler foton till bloggen för mitt Picasa webbalbum är fullt??? WHAT??? Jag vet knappt vad picasa webalbum är, och jag vet inte varför man måste ha det (för att kunna lägga in bloggbilder uppenbarligen) men nu måste jag tydligen KÖPA mer plats på internet för mina fortsatta bloggbilder! De jag raderar från Picasa webalbum raderas ju nämligen också från bloggen.
Så min 40-årsbild på Johan får ni inte se.
Men den var fin.
 

Imagine it.

 
P.S och nu är bläcket i skrivarn slut också.

6 kommentarer:

  1. UTSUGARE!!!!!! Det är bara PÄÄNGAR PÄÄNGAR PÄÄNGAR!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och hur kom de på detta mitt i allt???
      Det verkar vara fler som står med förvåningens finger i häpnadens mun över detta fenomen!

      Radera
  2. Jaha just så. radera gamla då.. men lite skött sen när man tittar tebaka i bloggen... du borde hu tvärtom.bli sponsrad du som skriver så bra. kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag prövade att radera några men fick ändå inte plats med ett nytt vilket får mej att tro att detta är ett nytt påhitt av någon och att de flesta nog har överskridit gratisgränsen för sitt webbalbum. Men jao, som hobbybloggare utan inkomst känns det inte ok att börja köpa ett heller.
      Kanske slutar med att man får försöka göra om allt- ny blogg, nytt konto bla bla bla. Allt blev plötsligt riktigt jobbigt. Särskilt NUUU när man har mycket på G,bloggandet ska gå snabbt i jultider men man vill lägga upp massor med idylliska julbilder! SÅÅÅ irriterande.

      Radera
  3. Jaha just så. radera gamla då.. men lite skött sen när man tittar tebaka i bloggen... du borde hu tvärtom.bli sponsrad du som skriver så bra. kramar

    SvaraRadera
  4. They come up short on the nourishment profile required for complete health. A shake is just a solid method to shed pounds when it offers total sustenance, including a sound equalization of protein, starches and fats alongside nutrients, fundamental follow components and fiber.

    SvaraRadera