söndag 11 november 2012

Spegel, spegel på väggen där


 
Jag är på jakt efter en spegel med tjock guldram till vår matsal. Jag har ett tag (eh, några år?) tänkt köpa en från IKEA likadan som denna på bilderna ovan men det har bara inte blivit av. Varför vet jag inte men jag har ju faktiskt inte varit till ikea på väääldigt länge!
Sjukt dåligt, jag har dessutom slut på både värmeljus & servetter så man har ju viktig ärenden dit ändå menar jag.
 
Så nu tänkte jag först av allt fråga alla mina tuuusentals läsare:
-Har någon av er möjligen en guldkantad, väldigt vacker, någorlunda billigt överkomlig spegel till försäljning?
Annars kommer jag tyvärr, tyvärr såå hemskt att säga det meeen, då kommer jag att måsta bita ihop, se sanningen i vitögat och helt enkelt tvinga mig själv att åka till ikea.
Och väldigt, väldigt snart också.
 
I know. Aint life a bitch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar